Kennisteam Jeugd Forum Kennisteam Jeugd Forum
Forum voor het Kennisteam Jeugd van Theek 5
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

Wat algemene uitleg

 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Kennisteam Jeugd Forum -> Algemene opmerkingen en vragen
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Kurt
Site Admin


Geregistreerd op: 07 Jan 2009
Berichten: 10

BerichtGeplaatst: 19-01-2009 18:22:09    Onderwerp: Wat algemene uitleg Reageren met citaat

Hier alle algemene info op een rijtje voor diegenen die in mijn groepje zitten voor 23 Dingen.

Hoe gaan we te werk?

Uit mijn ervaringen met de eerste groep bleek dat 23 Dingen voor heel wat mensen als een onoverkomelijke berg gezien werden. Daar kwam nog bij dat heel wat mensen erg enthousiast begonnen, maar na een tijd verzwakte de aandacht en werden de 23 Dingen door andere taken steeds meer op de achtergrond gedrukt om uiteindelijk (al dan niet bewust) helemaal vergeten te worden.

Om dit te voorkomen, heb ik besloten om de 23 Dingen op te splitsen en een 2-tal Dingen per week aan te pakken. Zo zou iedereen steeds ongeveer met hetzelfde Ding bezig moeten zijn en kan ik beter bijhouden of iedereen nog mee kan. Op deze manier is het voor iedereen hopelijk ook makkelijker om bezig te blijven. Het is dan ook van belang dat je, wanneer je ergens vast zit, dit meteen te melden. Ik zou dan graag onmiddellijk kunnen helpen, zodat iedereen samen verder gaat.

Om dit te ondersteunen, heb ik een aantal hulpmiddelen ingezet.

Ten eerste een weblog (http://kennisteamjeugd.blogspot.com). Hierop zal ik telkens de nieuwe Dingen van de week bekend maken en er wat uitleg bij geven. Dit is dus telkens weer het uitgangspunt. Ik zal er ook links plaatsen naar de blogs van alle deelnemers van mijn groepje, zodat jullie ook eens bij elkaar kunnen gaan kijken. Verder zal je er ook nog allerlei andere dingen vinden. Ik heb de weblog "kennisteamjeugd" genoemd, omdat ik hoop dat we hem achteraf met het kennisteam nog kunnen gebruiken.

Ten tweede een forum (http://kennisteamjeugd.bbforum.be). Hierop kan je al je vragen over 23 Dingen stellen. Ik zal op het forum ook antwoorden, zodat we samen van elkaars problemen leren. Het is natuurlijk ook mogelijk dat jullie elkaar helpen op het forum. Wil je toch liever je vraag rechtstreeks aan mij stellen, kan je me altijd mailen op het adres kurt.verlooy@gmail.com of bellen naar 013-507 83 51. Stuur je mail steeds vanuit je Gmail-adres dat je in Ding 2 zal maken. Ik zal ook al mijn berichten naar dat adres sturen.

Ten derde deze Wiki (http://kennisteamjeugd.pbwiki.com). Hierop vind je uiteraard deze inleidende uitleg. Maar verder zullen er ook een aantal Word-documenten op geplaatst worden die specifieke uitleg geven over bepaald Dingen. Ik zal in de weblog steeds melden dat het document in de wiki kan vinden. Tot slot, kan je hier ook terecht voor Ding 11 en 12. Je kan op de oefenpagina eens uittesten hoe een wiki werkt.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht Website bekijken
margriet



Geregistreerd op: 21 Jan 2009
Berichten: 3
Woonplaats: NL

BerichtGeplaatst: 22-01-2009 19:25:34    Onderwerp: Reageren met citaat

hallo kurt

hopelijk kun je dit bericht wel lezen.
ik heb je aanwijzigingen opgevolgd en kwam toen op dit scherm.
Vraag:
Ik had me aangemeld voor dit forum en kreeg daardoor een mail in mijn gmail box. helaas kwam dit bericht binnen in de spambox. is dit normaal? ik kan niet ontdekken hoe ik het bericht vanuit mijn spambox in mijn postvak in krijg.
misschien heb jij een antwoord.
groet
margriet
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Kurt
Site Admin


Geregistreerd op: 07 Jan 2009
Berichten: 10

BerichtGeplaatst: 23-01-2009 11:06:16    Onderwerp: spam in gmail Reageren met citaat

hoi margriet,

Nu is het prima gelukt. Je berichtje staat op het forum.

Ik heb nog geen spam gekregen in mijn gmail-account, dus weet ik niet exact hoe je die eruit krijgt.

Maar ik heb eens gekeken en ik denk dat je naar je spambox moet gaan, dan het vakje links van de mail die geen spam is, aanklikken en ten slotte bovenaan in de spambox op het knopje "geen spam" drukken. Gaat die dan niet terug naar de inbox?

Heel belangrijk is deze mail echter niet, denk ik. Nu je eenmaal een berichtje hebt kunnen plaatsen, zal het elke keer wel lukken, ook zonder die mail.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht Website bekijken
Riet



Geregistreerd op: 23 Jan 2009
Berichten: 1

BerichtGeplaatst: 24-01-2009 15:14:19    Onderwerp: Reageren met citaat

Hallo Margriet en Kurt.

Ook mijn mail voor aanmelden account kwam binnen als spam op m'n gmail.

Gr.
Riet
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Kurt
Site Admin


Geregistreerd op: 07 Jan 2009
Berichten: 10

BerichtGeplaatst: 25-01-2009 00:55:19    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik vrees dat ik daar niet veel zal aan kunnen veranderen. Nu weet de rest in ieder geval wel waar ze moeten kijken.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht Website bekijken
digitalecarla



Geregistreerd op: 01 Feb 2009
Berichten: 1

BerichtGeplaatst: 01-02-2009 13:32:22    Onderwerp: complimenten Reageren met citaat

Hey Kurt

Ziet er goed uit. Nu begrijp ik waarom jij geen tijd had voor de e-bookreader Wink

groetjes carla
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Kurt
Site Admin


Geregistreerd op: 07 Jan 2009
Berichten: 10

BerichtGeplaatst: 02-02-2009 09:10:00    Onderwerp: Reageren met citaat

Nu ik 4/5 werk, kan ik wat prutsen op de computer tijdens de spaarzame momenten dat Willem slaapt...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht Website bekijken
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Kennisteam Jeugd Forum -> Algemene opmerkingen en vragen Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wilt u geen reclame op dit forum en genieten van extra voordelen? Klik dan vlug hier voor meer informatie!
 

Powered by phpBB
immo op Realo
Maak snel, eenvoudig en gratis uw eigen forum: Gratis Forum