Kennisteam Jeugd Forum Kennisteam Jeugd Forum
Forum voor het Kennisteam Jeugd van Theek 5

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

diashow

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Kennisteam Jeugd Forum -> Ding 7
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
margriet

BerichtGeplaatst: 06-02-2009 11:46:27    Onderwerp: diashow Reageren met citaat

hallo kurt

nog maar eens een vraag:
ik weet nu wel hoe je een foto binnenhaalt via flickr, maar hoe maak je zo'n matrix / diashow? dat kan ik toch niet ontdekken.
heb je nog wat tips?

groet
margriet Smile Question Question
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Kurt
Site Admin

BerichtGeplaatst: 11-02-2009 15:54:11    Onderwerp: Reageren met citaat

Hoi Margriet,

Ik heb op je blog ondertussen gezien dat je zelf al hebt gevonden hoe je een diapresentatie moet maken, maar voor de anderen zal ik toch nog antwoorden.

Je moet dus de diapresentatie of matrix niet in Flickr maken, maar in je blog of Netvibes-pagina. En daar moet je het niet zelf maken, maar toevoegen als widget. Als je die widget toevoegt, kan je bij de instellingen bepalen welke foto's van Flickr je ervoor wil gebruiken. Als je zelf foto's op Flickr hebt geplaatst, kan je dus een link maken naar je Flickr-account, zodat je eigen foto's getoond worden. Heb je geen eigen foto's, kan je bijvoorbeeld een bepaald trefwoord invullen. Dan toont de diapresentatie foto's uit Flickr die dat trefwoord als 'tag' gekregen hebben.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht Website bekijken
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Kennisteam Jeugd Forum -> Ding 7 Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: